niedziela, 18 listopada 2018

Wstęp

Wstęp

Witam chciałam napisać parę słów o tym blogu o czym ,będzie i co będzie się na nim dziać.Mianowicie blog jest formom pamiętnika i ma być dla nie, których pomocom jak i poradnikiem co i jak gdzie ? i dlaczego ? 

Co mnie skłoniło do pisania bloga, kiedy są w modzie Vlogi itp. ?
Jestem trochę staroświecka ze starej daty i zawsze lubiłam pisać blogi mam ich chyba z około 30stu 😅 więc, że wiem jak się piszę i co chcę osiągnąć takim pisaniem to dlatego jest ten blog aby nie kręcić za, każdym razem Vloga na moim kanale wolę coś napisać bo nie zawsze ma kto nakręcić mi filmik a samemu ciężko się cokolwiek kręci.

Dlaczego nazwa bloga "Jak Wytrenować Konia ?"

Dlatego, gdyż jestem w trakcie treningu konia a bardziej swojego konia niż czyjegoś sama z nim do wszystkiego dochodzę uczymy się siebie i na swoich błędach.

Ile lat ma ten koń ? I co to jest za Koń ?
Koń jest rasy Huculskiej nazywa się Nero z Niwy i urodził się 06.01.2018 więc ma nie cały rok czasu.Nero jest po Klaczy Neretwa a od ogiera Finał, młody ogier jak na swój wiek jest bardzo pojętnym koniem szybko się uczy.

Czemu Nero ? Dlaczego Hucuł ?
Nero urodził się w styczniu tego roku nie było za ciekawie nie chciał ssać matki więc była akcja ratownicza.To ja nakarmiłam Nero mlekiem z butelki, które zostało odciągnięte od klaczy, to ja siedziałam z nim aby wypił całą butelkę aby miał siłę wstać i aby mógł pić mleko matki.Na szczęście Nero był bardzo zuchwały i po dwóch godzinach zaczął ssać matkę. Dlaczego Hucuł ? miałam do czynienia z wieloma rasami koni z Ślązakami, Fiordami, Małopolakami, Wielkopolakami, Haflingerami, Konikami Polskimi i Hucułami.Sama miałam Niby hucułkę ale to nie był koń bezpieczny więc wróciła do swojej właścicielki, miałam też konika polskiego ideał konia jakiego mogłam sobie tylko wymarzyć. Hucuły poznałam w roku 2017 po ścieżce huculskiej i z bardzo dobrymi liniami oraz papierami te hucuły co są ze mną i w stadninie są idealne mogą na nich jeździć dzieci jak i dorośli te konie nikomu nigdy nie zrobiły krzywdy.Jak dla mnie hucuły to konie idealne nie mają żadnych wad ale, każdy ma swoje własne zdanie i lubi, każdy coś innego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz